and pray.


ikväll har vi sett a walk to remember, en film många sagt är väldigt bra.
och ja, jag instämmer! historian var egentligen inte särskilt speciell, men filmen blev aldrig så där hemskt förutsägbar som många i kategorin drama/romantisk komedi ofta är. våra ögon blev tårögda, haha!
sen såg vi en skräckis också. dead silence tror jag den hette. från skaparna av saw och det märktes väl då det var dockor inblandade osv. inte lika bra som den andra, men helt ok och med andra ord ganska sevärd!

har ni nåt att säga om en film (både bra&dåligt - snygga skådisar, seg handling) så kan ni väl göra det?
kan vara kul att veta!

hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Lizette

Du tar så fina bilder! =)

Jag har också hört många "rykten" om a walk to remember, men har inte sätt den än. Men kanske skulle ta o göra det nu då.

Såg sex and the city filmen idag, men den var inte så bra. Deremot kan jag rekomendera The Notebook om du inte sätt den. Mkt bra film =)

2008-08-17 @ 23:35:20
URL: http://lizzzan.bloggspace.se/
Postat av: Stina

Butterfly effect är bra, tycker jag! :) Och Donnie Darko, där spelar ju jake gyllenhal huvudrollen, och han är SÅ SNYGG :D :) Sen så håller jag med Lizette om att the notebook är bra :)

2008-08-18 @ 11:47:03
Postat av: Lina

fina bilder. jag har också sätt dead silence, den är skitläskig ju! men jag är typ extremt rädd för vissa skräckfilmer, som den. ^^ jag tycker om Parfymen, dock håller endel som läst boken inte med mig fullt ut. på tal om drama/romantisk komedi är Försoning bra, eller det är nog enbart drama kanske. min favoritfilm är nog mouline rouge (stavning?), om du inte sätt den är det en romantisk musikal med nicole kidman, och egentligen hatar jag musikaler, så det säger kanske endel..

2008-08-18 @ 20:39:18
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: Joanna

Fotograf eller? de tycker ja du ska satsa på ;).



Dead silence är jätte bra & läskigt. Ja tycker faktiskt att filmen parfymen är jätte bra, se den om du inte har sett den. Sweeney todd är också bra plus att Johnny depp är med och han ser ju en aning snygg ut haha xD.

2008-08-19 @ 10:33:40
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

LIZETTE: Kul att du har kikat in och tack, men det är bara på himlen ju! Ja, den måste du se för jag tyckte den var bra, haha. Såg Sex and the city också, det var typ när den hade premiär så jag har glömt en del, men jag tyckte faktiskt om den ;P The notebook måste jag se!

STINA: Tack för dem tipsen :D Ska försöka att se dem. Vad är Butterfly effect för typ av film? Har du sett Brokeback Mountain för där är ju Jake med och jag tycker också att han är snygg. Eller iaf snyggare än cowboy nr 2, Enis del Mar (Heath Ledger) som Martina tycker bäst om. Alla som har sett The notebook säger att den är bra så jag ska minsann kolla snarast om jag tycker samma :)

LINA: Tack du :D Jag tyckte inte att Dead silence var en särskilt läskig film, haha. Men skräckfilmer överhuvudtaget har svårt att bita på mig och göra mig rädd, och det är tråkigt eftersom det ju troligen är för rädslan och spänningens skull man vill se dem.

Parfymen har jag aldrig hört talas om, vad är det för slags film? :) Jag kan tänka mig att Försoning är bra, så den vill jag se. Angående Moulin Rouge har jag inte velat se den just för att det är en musikal, haha! Men med de orden har jag nog ändrat mig.

JOANNA: Hihi, tack!

Haha, ok, tack för dem tipsen, jag ska försöka att se dem :D :D



2008-08-19 @ 23:17:05
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: IIDAA

åååh, a walk to remember! helt sjukt bra!:D

2008-08-24 @ 14:53:50
URL: http://arida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0