i´ve got soul but i´m not a soldier.


I´ve got soul but I´m not a soldier,
I´ve got soul but I´m not a soldier,
I´ve got soul but I´m not a soldier


den där nike-reklamen har fastnat! och på tal om reklamer så ser jag inte på särskilt många sådana, eftersom jag tittar väldigt lite på tv överhuvudtaget just nu. men telia, ica, treo & amf är de jag kommer på nu som tilltalar mig mest. har ni nån reklam-favvis?  

jag var med becca på skolan innan. gamla fina stadsgården med världens bästa och saknade lärare! men eftersom det var en bra dag på peset idag blev det inte överdrivet sentimentalt och jobbigt att prata med claes, charlotte, runnö och thomas. fast jag kommer alltid att sakna dem. annika var olyckligtvis inte där :(
det där med att det var en bra dag på peset var egentligen konstigt. för på morgonen hade vi värsta matteprovet som jag fick hjärnsläpp på. en del var saker jag hade glömt, andra har jag aldrig jobbat med. kanske tog jag mig lite vatten över huvudet (eller vad det heter) när jag valde den "snabba" mattegruppen. vet i sjutton om jag orkar. efter matten hade vi en håltimma på lite mer än 2 timmar! vi förflyttade oss från cafeterian till källaren till matsalen där vi bara satt och glodde. kul. och som vanligt var jag för trött. sist hade vi kemi. som de andra så var det inget fel på denne lärare heller, han funkar. vi blev indelade i grupper & nästa vecka ska jag och tre andra redovisa om guld. vi hade roligt när vi jobbade och jag skrattade. och där har ni svaret på varför jag tycker att detta blev en bra skoldag. dessutom pratade lina med mig, jag själv pratade med fler klasskompisar och jag tyckte om att känna mig som årets pucko under lektionerna... 

i eftermiddags var jag och becca så trötta så vi kollade på bolibompa, hehe !  

ciao finisar ;D

Kommentarer
Postat av: BECCA

BOLIBOMPA vårt nya favorit pogram ju haha;)

2008-08-27 @ 14:37:28
Postat av: SANDRA

BECCA: HAHAHA men ja!!! xD

2008-08-27 @ 15:34:08
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0