marshmallows.


sommaren är väl typ slut nu. 31 augusti idag, september imorrn. och jag vet inte vad jag ska skriva.  
att jag älskar marshmallows kanske?! nån annan som gör?
jag gillar inte hösten speciellt mycket. övergången från vår till sommar är bättre. mer glädje, grönska & värme då.

jag vill ha mkt, men om vi ska ta de materiella önskningarna just nu så;
# systemkamera. jag har sparat lite och har väl kommit upp i ungefär hela 600 kr!!! mohahaha. ynkligt asså. det får väl ta den tid det tar.
# photoshop. inte för att jag vill göra värsta retuscheringarna av folks ansikten men för att jag i övrigt vill förbättra mina bilder mer än nu då jag bara har svartvit-, sepia- och ljusinställnningar typ. jag har försökt att ladda ner det men jag är så oteknisk så ni kan ju gissa vart det slutade. får väl bara försöka igen. 
# kläder (- jacka, skor, klänning, kjol, skjorta, kavaj, tröjor...) min garderob är inte speciellt rolig. 
# dvd-box. med nån serie som man inte behöver speciellt många hjärnceller för att hänga med i. typ grey´s anatomy eller desperate housewifes som jag inte sett de första säsongerna av.

annars skulle jag bara kunna skriva; hit med lite pengar!
dock är inte det ovan på något sätt nödvändigt så att ni vet. de icke materiella sakerna är fler, känns viktigare osv men jag varken orkar eller har nån lust att öppna mig så mkt här så det gör jag helt enkelt inte.

i förra inlägget skrev jag ju vad jag skulle göra i helgen. kan bocka av gympaskorna, film och sömn. tyvärr inte pluggandet. vad är det för fel på mig? skärp dig nu för fan. dessutom borde jag städa för jag klarar inte av att leva bland påsar, kartonger, väskor och kläder. 
först skrev jag ett inlägg enbart om hösten, men det raderade jag. och jag har sån lust att radera det här med. jag är inte nöjd alls. samtidigt känner jag ett tvång av att med jämna mellanrum uppdatera bloggen och eftersom jag inte vill börja om så får det va. mycket mer kvantité framför kvalité idag alltså!

hoppas att allt är bra med er,
hej hopp


Kommentarer
Postat av: antonia

oh shit vilken mysig bild!

2008-08-31 @ 19:08:48
URL: http://dirtyglam.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tycker seriöst om din blogg.

2008-08-31 @ 22:29:12
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: Stina

Ett tips: Ladda ner picasa, det använder jag :) och det är helt gratis. det är inte alls bra om man jämför :) Kram!

2008-09-01 @ 09:43:00
Postat av: Stina

nu kom inte hela texten med :s men aja det jag skrev är att picasa duger :D

2008-09-01 @ 09:44:02
Postat av: SANDRA

ANTONIA: Oh, tack!!

LINA: Och jag tycker om dig :)Och din blogg också!!!

STINA: Haha, ok, förstod inte riktigt vad du menade först :P Men jag ska absolut försöka ladda ner det då, låter jättebra! Tack söta du för tipset :D :D Kram kram

2008-09-01 @ 20:05:11
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Joanna

Din blogg äger föfan!!!



Men ja håller inte med om hösten , för ja älskar höstens färger och vind, haha. Åh systemkamera skulle inte vara dumt!

Ha det bra bästaste Sandra!

2008-09-01 @ 21:53:54
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

JOANNA: Tack tack tack! Glad är vad jag blir :D

Haha, hösten är väl fin men vår & sommar är bättre! ;P Puss&kram

2008-09-03 @ 17:17:35
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0