mjau.



vi höll på med en katt innan. det kan vara trevligt att klappa dem men hundar är bättre! jag är mycket för promenader och liknande och att ha med sig en hund ger mer än att gå själv vilket jag faktiskt föredrar i skogen än att ha någon efter sig (men det beror lite på vem det är). hundar kan även lära sig saker och dem har mer päls att mysa med. vad säger ni, hund eller katt ?

helgen var skön. becca var dock för lite inblandad. vi pratade med varann för nån timme sen och hon hade fått bihåleinflammation. stackars liten.

tack till alla er som lugnat ner mig inför det som väntar imorgon.
första dagen i gymnasiet ! :O

det känns inte lika farligt, men hemskt är det. jag hoppas att det går bra för er!!!

hej så länge vänner :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Ja föredrar hundar me. Också för att man kan gå ut och gå med dem + att dem inte rivs. Mina katter rivs, busar & tar sönder mina krukor + mina blommor. Men ja älskar dem endå, också katt lådan är ingen höjdare. Men ja har ju bege delarna, hund & katt. Så ja är nöjd endå haha.



Ja nää, verkligen känner nervositeten. Fast ni alla börjar ju idag ju, ja börjar på fredag . Så lite längre lov har ja allt. Hejsvejs

2008-08-19 @ 10:27:00
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: Lina

hur kändes det idag i klassen och så? var allt bra? KATT säger jag lätt!

2008-08-19 @ 18:55:33
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

JOANNA: Just det! Att katter rivs är ett ännu ett (stort) minus med dem och det hade jag helt glömt bort. Och kattlådan också! Tur att du påminde mig :) Fredag? Varför då? :P Ciao!

LINA: Tack för att du bryr dig! För kramen och allt det där, det värmer så :) Det gick förvånansvärt bra även om det kändes skitjobbigt i början och att jag inte var allt för social. Hur gick det för dig? :)

Katt?! Vad är det positiva? :P

2008-08-19 @ 23:25:14
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, men vsg! det var ingenting. så bra. (: jo, klassen verkade mkt trevlig och lärarna var helt ok. fast den ene verkade helt dryg, och han ska vara fysiker! :S hihi katter behöver man inte gå ut med och offra så mkt tid på (lat -ja ^^), de älskar oftast att kela - det gör min katt ebba i varje fall - och till skilnad från hundar skäller de inte och hoppar på en så fort man visar sig, och de brukar heller inte slicka oss människor i ansiktet med sin mindre fräscha tunga. ^^ katt- valet är enkelt ^^ där inte sagt att det finns endel negativt, som joanna skrev; klösas och rivas och i ebbas fall - bitas - det är av någon anledning något de alltid gör..

2008-08-20 @ 10:34:49
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: härligt med en bra klass! läraren, menar du mattias? vi har honom i fysik och jag vet inte vad jag ska säga riktigt!

haha, jag blev faktiskt förvånad över att du är kattägare. jag vet inte varför, men jag trodde bara inte det :P det där med att katter rivs osv är en väldigt negativ del. jag har föreställt mig hur en söt, men oförutsägbar katt hoppar rakt upp i mitt ansikte och sätter fast klorna i mig så att jag inte kan dra bort den. sen klöser och klöser denne katt mig. usch, hemska tanke. sen verkar katter mkt räddare än hundar. men de positiva sakerna du skrev är verkligen positiva :D :D

2008-08-24 @ 22:54:37
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0