pictures from past.



ok, idag klippte jag mig. ingen ser nån skillnad, men de slitna topparna är iaf borta.
dock sitter mina sk slingor kvar i mitt hår. dessa slingor är något som jag varje dag ångrar att jag provade på att göra. blä, snälla, försvinn bara.
förresten måste jag bara få påpeka att "skämtet" då nån frågar en nyklippt person om den har klippt sig och så svarar denne:
- nej, men min frisör
eller nåt liknande är hemskt tråkigt... jag har hört det många gånger och varje gång stör jag mig på det hemskt mycket. visst, jag kan vara bra på att märka ord, men det här är bara irriterande tycker jag. och inte alls roligt. 

inatt sov jag nog 11 timmar. och becca 11 och en halv tror jag. var rätt slitna med andra ord. 
nu ska jag läsa lite i boken de galnas hus (av karin fossum).


hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Joanna

Va kul för dig att du har klippt dig, igentligen frisören som klippte.. ja hör de skämtet också, stör mig fruktansvärt me. Haha, du få ha en bra helg :).

2008-08-14 @ 11:34:17
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: Lina

måste hålla med; det såkallade "skämtet" suger. verkligen. jag kan tycka att det känns förjävla tråkigt när man klippt sig och ingen ser nån skillnad. men det blir oftast så, det slitna är ju borta iaf. :) ska klippa mig på mån, ska försöka undervika den där oförändrad-känslan, vad nu det ska vara bra för.. är boken bra? (:

2008-08-14 @ 16:48:17
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

JOANNA: HAHA, hoppas att du också får det bra. På Malmöfestivalen och allt! :)

LINA: Jag fattar exakt vad du menar! Hoppas vi ses på tisdag och jag kan få säga att du är fin i din nya frisyr (om det blir nån ny).

Ja, läste ut boken idag och den var bra. Jag hade dock glömt vad som hade hänt i början och det var lite förvirrande. Det var så längesen jag började läsa den, tog en jättelång paus innan jag fortatte men det gav sig :) Är boken du läser i bra?

2008-08-16 @ 20:45:13
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0