and all of it needs to be done.


tjaba tjena hallå. dagarna bara går och går och helt plötsligt är gymnasiets andra vecka slut. gött mos.
att jag skriver av andra på fysiken och låtsas att jag förstår är extremt dumt, för både mig och dem. dock tycker jag att de flesta andra lektionerna är helt ok. men vi har för mkt läxor! inte bra, inte bra alls. nästa vecka har vi nån läxa/inlämning/redovisning varje dag. och jag är inte klar med nån av dem. har nån lite motivation över?  

i eftermiddags träffade jag martina. vi kom fram till att vi saknar varandra. vi köpte mat & godis också.
jag är inte precis överbokad i helgen. har tänkt tigga till mig ett par gympadojjor att springa omkring utomhus i, kanske hyra nån film, SOVA och om jag inte skjuter upp det ännu längre; plugga. inga storartade planer, men har ni nån så är jag nog på.

(för er trogna läsare kan jag säga att jag inte har rett ut mitt söndriga minneskort än, jag plockade bara ut det från kameran och knäppte några kort på det lilla minnet som redan fanns där.
haha, shit, jag märker att allt jag skriver om är sjukt tråkiga ointressanta grejer. jag skulle kunna skylla på att jag är trött. eller så får jag stå för att jag skriver som en,.. aa, jag vet inte vad.)

ytterligare lite bullshit från mig. kolla på bilderna eller läs de fina kommentarerna istället. eller ännu bättre, titta in på linas blogg. den är jättebra och med ett väldigt vettigt innehåll.

tjenamors! 

Kommentarer
Postat av: Lina

nämen, du är snäll men nu förväntar sig folk saker, när du tipsar om min blogg? jag antog visst att "linas blogg" var min blogg, men det behöver det ju inte vara. i vilket fall gillar jag din blogg väldigt mkt, du har fina bilder som har den sällsynta förmågan att inte vara fjortis-kategoriserade, du tycker och tänker vettiga och personliga saker och din blogg har en allmänt trevlig atmosfär, eller nått. ^^

håller med, vi har haft lektioner i sju dagar, och det är redan sjukt mkt läxor! :O

2008-08-30 @ 14:45:28
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: Miriam

Sweetie. du är unik.

2008-08-30 @ 18:50:11
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: SANDRA

LINA: Klart jag menar dig! Kom på att jag glömde att länka bara, men det ska strax fixas. Förväntningarna kommer att uppfyllas, det vet jag, om man nu kan skriva så. Tack så jättemkt för den fina kritiken, fast jag har svårt att hålla med. Men glad blir jag :)

Läxor är jobbiga.

MIRIAM: Men puss på dig!!!

2008-08-31 @ 18:13:23
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0