VACATION PART TWO, LAST ONE.



eftersom jag hade ett inlägg som hette vacation part one kände jag att jag var tvungen att komma med en del två. och här är den, bara för att avsluta det här. 
faktum är att bland det värsta jag vet är när folk eller jag själv har förväntningar eller ställer krav på mig. oftast är det så iaf. om man t.ex får frågan vad man tycker om att göra så förväntar sig personen som frågar att man är bra på den saken. så behöver det väl inte alltid vara?! sen behöver man inte heller ha för höga förväntnigar på saker som ska hända, det slutar oftast bara med att man blir besviken. tycker att man kan ta det som det kommer typ. det här blev inte alls bra, men förstår ni vad jag menar? :)

nu är för övrigt den här veckan slut. en märklig vecka. i måndags satt jag, martina, donia, emmelie och amina och filosoferade över hur allt skulle bli. det känns så längesen. nu vet vi ju. det blev helt okej, bra kan också tyckas. 
jag har messat massa braiga vänner, träffat thomas två ggr, typ ledsen gått från skolan och hem, skrivit årets sämsta brev till vår engelsklärare som har bra musiksmak (min engelska är ofattbart dålig nuförtiden), inte fattat ett skit på första fysiklektionen (vadå sinus, brytningslagen, reflexioner??? :S) lärt mig alla 31 klasskompisars namn, skrattat åt världens äckligaste berättelse om spyor på fyllan, m.m m.m. även om saker egentligen är rätt bra tror jag att jag fortfarande bara känner;
ta mig till studenten!
ungefär. men imorrn är det måndag igen och då är det väl bara att se till att göra det bästa av det här. vi har bara idrott. ej ombyte. soft.

tack för att ni finns. ni gör mig glada :D fortsätt med det!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, ja, det var mattias jag menade. xD ush, det var ingen rolig föreställning om katter du hade. :P

mkt fina bilder. förstår och håller med dig om förväntningar; det är bäst att inte ha några sådana alls, det blir aldrig ändå som man tänkt sig!

jaaa! erkänn fysiken är typ sjukt komplicerad! :O min gärna arbetar verkligen på högvarv men jag blir vansinnig, det är verkligen svårt! dock lossnade lite på lektionen idag, jenny - my hero ;)

vem är engelsk läraren? (:

ha det fint, kram.

2008-08-26 @ 22:24:36
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: Tack du!

Jag tänker faktiskt den tanken varje dag, att det aldrig blir som man tänkt sig. Det stämmer verkligen.

Jag förstår absolut ingenting av fysiken, vet inte alls vad det är vi räknar ut egentligen. Men smarta, snälla kompisar är bra att ha! Får bestämt läsa lite i fysikboken också för att förstå lite mer.

Engelskläraren heter Björn :) Har du också honom? :D Kramis

2008-08-27 @ 15:39:44
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Lina

ja, jag ska också ha björn, men han har ju varit i berlin nu?? så vi har inte haft honom, eller någon engelska överhuvud taget, än.

2008-08-30 @ 14:32:01
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: Vi hade honom veckan innan han åkte och jag tyckte att han var bra. Men jämför man med Marianne som jag gör så är det väl inte så konstigt.

2008-08-31 @ 18:09:35
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0