when we were winning.


hejhej. jag är för tillfället väldigt uttråkad. och förtvivlad. jag tänkte att jag skulle plugga fysik. men jag bara sitter och stirrar i den dumma boken utan att ett endaste ord fastnar. så varje gång efter att jag försökt läsa samma sida i typ fem minuter går jag och sätter mig här vid datorn, sen försöker jag läsa i boken igen, men eftersom det inte går så sätter jag mig här ännu en gång. jag tycker att jag gett det tråkiga ämnet en chans nu. och jag klarar det inte. tycker inte att det är roligt, givande eller intressant heller. tycker förresten även att matten är krånglig. hoppade över massa tal i boken när vi hade mattelektion förut. hoppas väl att nån övernaturlig kraft ska komma med lite begåvning till mig så att jag blir räddad. tills vidare får jag leva med min tröga hjärna. suck...    

om min kamera hade fungerat hade jag förmodligen tagit massa foton (dvs egobilder) nu men det gör den inte så jag har ingenting att göra. 
jag och martina ska till friskis ikväll. jag kommer vara helt slut efter passet då jag varit lat och inte tränat nåt i sommar.    

hejsvejs !!!

ps. jag har inte målat ansiktet med färg där på andra bilden 

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag gillar dina bilder så mycket!

2008-08-27 @ 22:12:29
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: mathilda.

tillbaka,



på obestämd framtid,

2008-08-28 @ 20:51:29
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: SANDRA

MIRIAM: Åh, tack snälla, fina du!!!

2008-08-29 @ 22:29:11
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0