min pyjamas och allt annat blått.



melissa horn feat. lars winnerbäck - som jag hade dig förut

"Du springer aldrig ifatt,
när jag väl är där
jag vill inte tänka framåt
men är livrädd att fastna här
nu kan det vara för sent
att säga som det är


Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut

Jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut

Jag vet att det är svårt över telefon
men när jag har dig nära
vill du därifrån
jag vet att du har tänkt
men berätta hur du mår

Jag försöker träffa andra
men det är inte så lätt
jag har försökt att tänka bort dig
på alla sätt
det är dags att lägga på
men att stanna känns så rätt

Och jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut
jag vill ha dig nu
som jag hade dig förut"

fin låt med en text som stämmer in lite på mina tankar kring saker och ting just nu. för övrigt när det gäller musik har jag blivit lite kent-frälst tror jag. jag är inte besatt, men det ska erkännas att jag tycker att de verkligen är bra. mina absoluta favoritartister winnerbäck och håkan tar inte längre upp lika stor plats i mp3-minnet som tidigare. nu är det nog faktiskt just kent som dominerar tillsammans med coldplay. intresseklubben antecknar. shit, vilken hög nivå det är på mitt innehåll. 
har där med inga särskilda tankar att förmedla och jag känner att det inte finns någon poäng med att dra igenom hur helgen var. så ni slipper. 

nu ska jag skriva ett mail :) 
kramar!

Kommentarer
Postat av: Pauline

du kan skriva om vad somhelst, det blir ändå intressant för du skriver så bra :) Men för Guds skull, radera Kent ur din mp3-spelare!! De är ingenting att ha. De är värdelösa! Du kommer få men för livet om du lyssnar till dem. Gör det nu innan det är försent!



Haha, jag bara skojar med dig. Jag gillar verkligen inte Kent. förstår ite vad det är som ni gillar hos dem. (Jag hoppas Lina läser detta) Jag och Lina retar gallfeber på varandra. Jag gillar Danny men Lina hatar honom. Jag avskyr Kent och vi bråkar alltid om dem ;) Jag vinner alltid :D



I alla fall, han en underbar vecka. KRAM

2008-11-10 @ 19:10:36
URL: http://absolutpauline.blogspot.com
Postat av: Pauline

Ps. Smaken är som baken. Du får gärna gilla Kent men kom ihåg vad för annan bra musik du går miste om ;) Hihi. D.s

2008-11-10 @ 19:12:13
URL: http://absolutpauline.blogspot.com
Postat av: Lizette

Vad trevligt att du blivit lite kent-frälst =D

Själv älskar jag ju dem om det hade undgått någon (A) Jag lyssnar också på coldplay som är mkt bra =)



haha jag tkr Pauline ska radera alla Danny låtar och fylla mp3 med kent ;)



kram

2008-11-10 @ 19:42:49
URL: http://lizzzan.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

PAULINE: det där håller jag inte med om, men ack vad glad jag blir för att du tycker så! du är så mysig pauline :)

hahaha, rolig är du också ;) ge kent en chans du med! kan faktiskt medge att jag också har varit lite av en kent-motståndare, haha :P kan även berätta att jag också tycker att danny är snygg, men inte på den nivån som du verkar se hans snygghet på. däremot är jag inget större fan av hans musik. visst har du rätt i att smaken är som baken, allt annat hade varit ganska tråkigt. puss & kram :)

LIZETTE: haha, nejdå, mig har det inte undgått att du är ett jättestort kent-fan. coldplay är asbra, som kent alltså. håller med om att paulines danny-låtar borde ersättas med kents, hehe! kram :)

2008-11-10 @ 23:07:13
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Joanna

HAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAH mahahahah ja tror jag kissar ner mig snart! danny bättre än kent? HAHAHHAHAHAH! och pauline vinner jämt? hahahahhahahamoahaha! här har man graden på toppform! nä men sandra du har en bra musik smak, vi har nog samma .. ja har också blivit kent gillare, och ja antar att de är den rätta vägen! (vet)



föressten hur får du in länken som denna ex: melissa horn feat. lars winnerbäck - som jag hade dig förut den där.. är det en kod? kan inte du vara vänlig och ge mig den om du har en gnutta tid för det:) vore väldigt tacksam isåfall! ha en finfin dag! kram på dig!

2008-11-11 @ 11:12:34
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

JOANNA: hahaha, erkänn, pauline är rolig :D fast talar sanning vet jag inte om hon gör ;P

jag gillar din musiksmak, och genom dig har jag fått flera fina tips, så ja, vi har säkert samma. synd bara att vi inte upptäckt kent förrän nu.



klart att jag har tid, ska försöka att hjälpa dig. suger nämligen på att förklara. men du gör så här: kopiera länken du vill länka till. sen skriver du de ord på bloggen du vill att man ska klicka på och markerar. efter det trycker du på en knapp som ser ut som en liten kedja, den heter skapa länk. där klistrar du in länken och väljer om sidan ska visas i nytt fönster osv. har du gjort rätt så ska det vara en länk där sen :) men asså, jag fattar om du inte hänger med i min flummiga beskrivning. fråga då! :) kram, kram

2008-11-11 @ 17:05:43
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0