a little moonlight.


jag skulle skrivit klart ett inlägg om olika typer av filmer och mina åsikter om dem men lina langade ett mkt bättre inlägg så det får vara. läs hennes istället!
mitt o'boy-glas är uppdrucket och min mysiga fleecejacka ska tas av, för nu är det harry potter-läsning i sängen som gäller. var så längesen jag läste i den sist så jag har glömt hela handlingen, tyvärr.
under helgen har jag inte åstadkommit speciellt mycket, men den har varit ganska trevlig ändå. det hoppas jag att er också var. berätta om ni känner för det :)

ciao.  

Kommentarer
Postat av: Lina

tihi, vilket märkligt sammanträffande det där var. jag tycker inte att du ska rekommendera dina läsare att läsa mitt istället, gör ett själv och låt dem läsa båda!

jag skulle också ha druckit varm (?) o'boy igår. men efter att jag varmt mjölken fann jag o'boy-burken tom. då blev jag väldigt arg. men jag löste det hela genom att blanda willy's kakao med strösocker av okänt märke. det blev jättegott! men det hela hann svalna.. ^^

ciao!

2008-11-17 @ 19:22:51
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: ja, visst var det! :O blev verkligen förvånad när jag märkte vad dina rader skulle komma att handla om. det var dock trevligare att läsa dina tankar om saken. du, jag orkar inte skriva ett inlägg om det, kanske nån gång i framtiden, men inte nu :P sorry :(

haha, jag drack kall o'boy igår. men ändå, det är märkligt med ÄNNU ett sammanträffande! vad fiffig du är, hah ;) det ska jag också prova nån gång! fast då får jag försöka vara lite snabbare än du?! om det hann svalna menar jag :P jaja, ciaoooo :D



2008-11-17 @ 20:20:54
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Julia

mysigt att krypa ner i sängen!

Lät mysigt med harrypotter och oboy :D hehe.



Hjälp mig gärna med mobilstrul! :D

2008-11-17 @ 20:30:22
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0