hej fula inlägg.


jag klarade fysiken igår (gjorde du också det lina?), idag fick vi äntligen skolkatalogen och tills imorgon har vi inga läxor! jag kan verkligen dra en lättnadens suck.
men bara om jag bortser från svenskauppsatsen som vi skrev idag. har funderat lite på hur det gick, och kunde konstatera att det gick bajs. sen får man också bortse från lördagen, då pb-dagen äger rum vilket innebär ett antal timmar hängandes på skolan vi redan tillbringar alla veckodagar i. dagen vi sedan får kompledigt på är min favoritdag, måndagen. den dagen består endast av två lektioner; engelska med björn och idrott med joakim. jaja, jag känner mig ganska glad ändå.
istället för att utnyttja tiden mellan skolan och dagens friskispass åt att plugga kunde jag kolla på en film. all the boys love mandy lane. typ en ungdomsskräck? tror det var så... hade fått en bra recension i aftonbladet. jag tycker att den dög. man kan nog säga att det som var runt om handlingen också var det jag uppskattade mest. musik, ljussättning och lite sånt.

någon ville att jag skulle uppdatera. nu har jag gjort det.
hej så länge!
kram :)

Kommentarer
Postat av: Pauline

Grattis till det lyckade fysik (provet?) :D Det är en härlig känsla att lyckas med något. Jag kan inte tänka mig att din svenska uppsats gick dåligt. Du skriver jättebra! På pb-dagen. Vad ska ni göra då? Typ sälja lotter eller ;) Nej, men seriöst. Vad gör ni på pb-dagen? Vad skönt ändå att ni får ledigt, synd då att det var på din favoritdag. När du skrev vilka lärare det var, menade du att dem var snygga eller att dem bara är sjukt bra lärare? Ha det bra, vi syns. Appropå syns, när har du tänkt planera att ha ditt kalas? :D KRAM

2008-11-06 @ 23:20:01
URL: http://absolutpauline.blogspot.com
Postat av: Joanna

jag får gratulera dig på provet! är eran idrottslärare snygg? jag älskar skräckisar, de är det bästa jag vet (inpå film området) vet du någon bra rysare/skräck filmer? kram^^

2008-11-07 @ 19:03:22
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

PAULINE: jag tackar! det var verkligen underbart att få reda på att jag hade klarat fysikdiagnosen. var stolt och överraskad :)

haha, på pb-dagen ska jag sysselsätta mig med att stå i ett klassrum och besvara frågor som t.ex niondeklassare har att ställa. sen har en del lektioner som dem får kolla och kolla på. öppet hus helt enkelt :))

haha, bra fråga, pauline! jag vet inte riktigt vad det var jag ville få fram, men inte att dem är snygga. de är väl bra, iaf vår engelsklärare.

kalaset ja, kanske på fredag? :D kan du den dagen? ha det fint! kramis

JOANNA: taaaack :D om han är snygg? nja, inte så värst. tyvärr, haha.

jag tycker också om skräckfilmer! men har inte sett så många genom mina dagar, så har nog inget tips, sorry :( har du något? kramar

2008-11-07 @ 23:56:15
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Lina

vad var godkänd-gränsen? det enda mattias ville att vi skulle uppnå var att få bättre än på förra diagnosen. och därmed tror jag att jag klarade det, om "förra diagnosen" var den jag fick två på... i vilket fall känns det rätt bra, med tanke på att jag svarade på alla utom den sista uppgiften, och svaren dög om man bortser från den första och lättaste, som jag givetvis klantade till mig på.

ååh, jag älskar titel på filmen; "all the boys loves mandy lane". så ryslig. ^^

joakim ser ganska bra ut tkr jag, men björn är bäst!

2008-11-08 @ 14:49:16
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: hm, godkänt var nog 8 poäng tror jag. men han berättade att han tyckte att det precis som för er var viktigast att få bättre resultat än sist. det målet var det härligt att vi båda klarade! det är synd att man alltid ska klanta sig så, du är inte ensam vill jag lova, men det är som det är^^

haha, förstår inte om du var ironisk när du påpekade namnet på filmen om mandy lane?! :P



joakim ser typ bara bra ut för att han är ung. äh, jag vet inte. kanske är han lite snygg ändå... björn utklassar dem andra just nu!

2008-11-08 @ 23:32:03
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: vicke'

va den filmen bra ? (:

2008-11-09 @ 18:31:56
Postat av: SANDRA

VICKE: jadå, det var den väl :D tror att du också skulle tycka det :)

2008-11-09 @ 23:04:17
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0