dålig, sämre, sämst.

jag sa ju det. löften är jobbiga. nu kan jag inte riktigt hålla vad jag lovade, vilket ju är själva poängen med löften. man ska hålla dem. men jag ska göra något annat, försöka hålla ett löfte som jag också gav igår, dock inte alldeles bokstavligen, det var något jag sa att jag skulle göra till någon. och eftersom det är till en person så är det det löftet jag väljer att hålla. bloggen är bara en blogg så jag kan inte tänka mig att den eller någon annan än jag själv skulle bli lite ledsen över att jag inte lyckades med löftet och konsekvensen blir att dagens inlägg blir minst lika dåligt som gårdagens. jag skriver bara och hoppas på respons vilket jag så ofta får och det tycker jag är förträffligt! ni är fina och skänker glädje, det gör ni verkligen ska ni veta mina trognaste läsare.
får säga att jag har svårt för att hålla de löften jag lovar mig själv. men som tur är klarar jag nog de jag lovar andra ganska bra. alltid nåt.

men ett inlägg blev det ju iaf! dock varken innehållandes kvalité eller kvantité. inte ens en bild orkar jag leta upp.  men vad gör det om hundra år?  

kram

Kommentarer
Postat av: Pauline

Det är ju bra att du försöker. Att försöka ger alltid resultat förr eller senare! Och löften är ju inte alltid lätt att hålla. Kram Krameli Kram

2008-10-12 @ 13:44:08
URL: http://absolutpauline.blogspot.com
Postat av: SANDRA

PAULINE: Hihi, gulligullig du är. Och alldeles rätt har du! Massa kramar

2008-10-13 @ 20:23:13
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: joanna

ääschh.. dina trogna läsare tål nog lite lögner. eller inte aja.. haha. men ja tycker du skriver jäkligt bra och jag gillar din stil på texten också! va har du för textstil? kramkram

2008-10-13 @ 20:26:23
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

JOANNA: haha, ja, jag får väl hoppas att ni är så vänliga att ni kan förlåta mig åtminstone :) eller att du som du sa godtar några få lögner... åh, tack, du är snäll joanna!! jag har courier new :P kramis

2008-10-13 @ 21:05:42
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0