och det har känts som söndag.



bror hjälpte mig nyligen att upptäcka hur man tar kort med webcamen. har alltså ett nytt onödigt nöje att fördriva tiden med. kuligt. kolla becca i bakgrunden. vet inte om hon sover på första bilden, kanske praktiserar hon bara hur gamlingar får trycksår, hahaha. sötnöt :) jag drygar mig bara som vanligt.

haft en väldig söndagskänsla idag, men det är visst måndag.
är ovan vid att ha lov antar jag. det är ju inte varje dag liksom.
imorrn är det alltså tisdag vilket innebär ett tandläkarbesök för min del. tandläkaren har aldrig skrämt mig men nu har det snackats om att jag har en grop i en tand och risken för karies där är då större, så nu drar jag mig lite för den lilla undersökningen imorgon. jag hoppas att det ska gå bra, och det lär den väl också göra.

prison break ikväll. mhmmm <3
innan dess ska jag överlämna datorn till lillbrodern, läsa lite harry potter (började på tvåan igår!), duscha osv.

ha det bra folks :)

Kommentarer
Postat av: Joanna

hihi, vilka söta bilder.. skänt och le på morgonen .. jag tyx aldrig le på morgonen.. ja är så morgon tjurig utav mig ibland,dock överdrivet glad ibland. kul med rebecca på bakrunden haha.



btw igår kändes det verkligen som en söndag, jag trodde det var en måndag idag :S icke sa nicke en tisdag.



kollar du på desperate housewifes? (hur den nu stavas) den serien är skit bra!



kramisar!

2008-10-28 @ 11:36:39
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: Pauline

Mycket söta bilder!

Jag har inte hittat "ta kort med Web-cam"- funktionen än. Det är ju ett roligt tidsfördriv liksom ;) Jag brukar tycka om att gå till tandläkaren, om man får beröm för att man sköter sina tänder bra vill säga! Åh, är Harry Potter böckerna bra, så långt som du har läst? Har funderat på om inte jag ska börja läsa dem. De verkar bra!

Hoppas det går bra för dig imorgon hos tandläkaren!

(Vad trevligt att du vill göra något liknande i din din "klippa och klistra" bok som jag skrivit i min blogg, du vet "Fina stunder listan" :)

2008-10-28 @ 12:20:24
URL: http://absolutpauline.blogspot.com
Postat av: Lina

HP äger, du har en trevlig lästid framför dig, så njut. :) på tal om böcker så blev jag positivt överraskad då jag upptäckte att svenskboken som jag mkt tjurigt tvingats välja var jättebra! en komikers uppväxt av jonas gardell, hade ingen aning om att han skrev så bra! har du läst den? om inte, läs den. enormt träffsäker, en aning obehaglig och mmmh så mycket tänkvärda meningar. aaaarg var bra den var!

-jag vill också har ett så fint leende, dela med dig? ;)

2008-10-28 @ 13:31:35
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

JOANNA: haha, jag vet, visst är hon söt? om någon väcker mig på morgonen är jag också rätt tjurig kan jag ju säga! du är alltså inte ensam ;)

dagarna har känts jättekonstiga, men det måste bero på att det är lov :P

klart att jag kollar på desperate för jag tycker också om den serien jättemkt :D :D

kram på dig

PAULINE: hihi :) man är ju ego och tycker därför om att sitta och göra grimaser för sig själv ibland. men det där med teknik är lite lurigt så jag förstår att du inte klurat ut hur man gör än. ja, jag håller med dig om tandläkaren! besöket gick bra :)

harry potter är bra, måste säga att det i början var lite ovant att läsa om sådant som inte finns, men nu är det bara spännande. så jag tycker absolut att du ska ge liv åt din fundering, börja med något kapitel och se om det känns värt att fortsätta. har du sett någon av filmerna? :)

det var fint tänkt med fina-stunder-listan och du har verkligen rätt i att man borde vara nöjd med allt som livet ger. särskilt tycker jag att man borde glädjas åt de där småsakerna man tar för givet. kram

LINA:

2008-10-28 @ 23:19:29
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: SANDRA

LINA: jag är mkt glad över att du skrev om harry potter och var den som till sist gjorde så att jag öppnade den första boken och började den njutning som följt mig genom hela läsandet. tack!!!

hm, svenska, vilken lärare har ni? jag litar på dina boktips så jag tar tacksamt emot dem du ger mig. vad för slags bok är en komikers uppväxt? biografi? jag ska läsa den!

haha, mitt leende! är du så förtjust i det så kan vi byta.

kram

2008-10-28 @ 23:26:08
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: viiicke,

hahahaha , becca ser väldigt uttråkad ut , hon byter plats på bilden heeela tiden , hahahahha :D

2008-10-30 @ 09:40:36
Postat av: SANDRA

VICKE: HAHAHAHA, ja, jag vet xD jag tycker att det är sött!

2008-10-31 @ 00:05:27
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0