first time.



igår fixade jag vg på konditionstestet. med andra ord klarade jag mina mål att inte stanna någon gång och att inte komma så där precis retligt nära under vg. det var jäkligt härligt :D 
under dagen rosades min mössa. det gladde jag mig åt, självklart gjorde jag det. komplimanger är aldrig fel, inte på mig iaf. och fjäsk är en helt annan sak.
idag åt jag för första gången i mitt liv på mackmakeriet. trevligt det, med två damer från skolan. på eftermiddagen var jag förbi och pratade lite med en av mina favoriter, all time.
sen har jag varit lite här och var med fina människor. kollat lite på idol och andra avenyn. skådespelarna i den serien är verkligen inte i världsklass, men nånstans måste de väl börja. 

det är otroligt att vädret håller i sig. inte mig emot, för jag älskar det. på riktigt. att gå omkring i drivor med löv och med en värmande sol i nacken kan man inte annat än njuta av. och älska. solen, du underbara sol. jag tycker att uttrycket "jag älskar dig" används för mkt, det är ofta så att man egentligen inte menar det. för att höra just dem orden kan få en att spricka av lycka men sedan förstår man oäktheten i dem och så på en sekund, förstörs allt. ganska synd om ni frågar mig. 

hej.

Kommentarer
Postat av: joanna

Sandra ,gatttis! skrev ju att de skulle gå bra, gött att hålla sina mål som går i uppfyllelse de är inte dåligt det!



jag gillar också vädret o löven ja tycker jätte mycket om hösten ,så mysig. Det är också sant att älska ordet används för mycket i dagens samhälle, o ja erkänner att ja kan nämna det väl för mycket ibland. Men ja försöker nämna nåt annat för älskar ordet ska inte sägas för mycket till massa saker ,annars är det inget speciellt ord om man säger det. Men aja ja kan säga att jag älskar hösten och det är sant!



ha de hejsv!

2008-09-24 @ 12:31:32
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

JOANNA: oh, tack, vad fin du är ! :)

hösten är verkligen underbar och jag älskar den också, haha. det är lätt hänt att man överdriver när man pratar skulle jag vilja säga! det var bra tänkt att man inte ska säga det så ofta för att det ska vara spesiellt när man säger det. hejsvejs ;P

2008-09-25 @ 21:49:07
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Lina

så jävla sant om orden "jag älskar dig". absolut sant!

2008-09-26 @ 19:12:32
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: tyvärr ja.. !

2008-09-26 @ 20:14:54
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0