hej hej misslyckande.


hallå i stugan,

imorrn ska vi löpa munksjön runt vilket innebär 4,8 km:s flås (=coopertestet ggr 2 !!!) och jag har taggat på sämsta möjliga sätt. ni skulle bara veta hur mkt osundhet de senaste dagarna har bestått av. shit, vad dåligt det kommer att gå. vet inte om jag ska skratta eller gråta. dumma, dumma, mig. jag hoppas att jag får en okej tid iaf. sen har jag fått uppfattningen att min klass överlag är ganska vältränad så jag som ändå hade rätt okej kondition när jag gick i 9c kommer nu att ligga sist. det är mycket som beror på vad man jämför med. och ska man misslyckas kan man ju lika gärna göra det ordentligt, haha :D
jaja, det kommer fler chanser och det är inte något direkt viktigt som står på spel så jag har väl ingen anledning att oroa mig. egentligen. 

kram kram kram, hoppas att ni allihopa får en trevlig vecka :)

Kommentarer
Postat av: Lina

vi ska också ha det konditionstestet idag... det suger ordentligt.

2008-09-22 @ 11:16:25
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: joanna

ååh usch va surt, men de kommer säkert gå bra!

vi ska inte ha konditionstest förenns i vår, sådana fuskare är vi. ha de bra!

2008-09-22 @ 12:14:02
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

LINA: ja, tycker att såna test är rätt bra egentligen. samma åsikt har jag dock inte kring simningen :/ blä för den.

JOANNA: hihi, det gick bra!! :D :D nej, vad synd, för såna test är bra för att kolla sig själv tycker jag :) kram

2008-09-23 @ 22:54:12
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0