the boss.


hello.

idag stötte jag & becca på bästaste annika. när jag sa att jag saknade henne sa hon att det kan vara bra att ha nån att sakna. och visst kan det vara så. nu saknar jag henne ännu mer bara för det. skolan är inte rolig längre :(

jag har en intervju att skriva tills imorrn. och jag vet att jag inte kommer börja med den förrän ikväll och sen sitta uppe långt in på natten innan den blir klar. det är liksom jag i ett nötskal när det gäller sådana inlämningar. 
bruce springsteen spelas i köket, och dancing in the dark, hungry heart & born in the usa funkar bra som bakgrundsmusik.

senare idag börjar ännu en säsong av idol. och det måste ju ses. än känns det inte helt uttjatat. ny jury också! så här i början vill man ju se en elak sådan, eller är det bara jag som är så kall, haha? 

puss & kram på er    

Kommentarer
Postat av: flashinglights

snyggtsnyggtsnyggt! :)

2008-09-04 @ 22:16:53
URL: http://flashinglightss.blogg.se/
Postat av: SANDRA

FLASHINGLIGHTS: Tack!!!

2008-09-04 @ 22:37:08
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0