classmates.


en dag hade vi klassdag. eller nja, snarare klasseftermiddag. ett par timmar ägnades åt samarbete & fika. det var kul.

finaste nathalie :)

liv, theresé & gustaf. snyggon!
 
på idrotten hade vi inlines. jag filmade nathalie och linnéa och dem såg rätt roliga ut faktiskt. kände att jag hade ett försprång då stadsgårdarna hade skridskor tillräckligt många gånger för att själva tekniken skulle fastna.

woohoooo :D :D goingar. vissa fick ha hockeyhjälmar också. ännu snyggare än de vanliga.

razan är cool. fikade med henne, nathalie och anna på håltimmen idag. varm choklad & chokladboll var väldigt mättande måste jag säga. först tog jag bara fyra tomatbitar till lunch för jag trodde att jag skulle spy annars. men det såg rätt illa ut så det blev ett knäckebröd också ^^ ni antecknar väl nu?!

anna vill inte visa sitt söta ansikte utan tycker det räcker med sina snygga ben :P

idag tog vi skolfoton. varför blir man aldrig bra?
jag har sett i flera tidningar (dvs aftonbladet & jp) att skolfoto-företaget erbjuder retuschering av bilderna de tar. har man nån finne eller liknande tar dem bort den mot lite pengar. själv tror jag inte att jag skulle vilja använda tjänsten. men tänk om nån annan gör?! då vet man inte vad som är äkta eller inte. vem som vågar stå för hur den ser ut eller inte. perfektion finns inte. men vi duger rätt bra ändå och så tycker jag att det kan få vara. 

byebye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0