fall, autumn, whatever.


hello!

helgen var rätt så märklig. av vissa skäl la jag mig inte förrän efter tre igår "kväll". lördagen började bra, vädret var underbart. hösten är här och för tillfället tycker jag att det bara är mysigt. färgerna, vinden, dofterna, kylan; jag tycker att allt är positivt just nu! 
efter att ha varit i stan och köpt mig en välbehövd jacka tog jag en cykeltur. det var inte alls meningen, men jag råkade cykla över en orm. den var rödbrun, inte så stor och hade nåt mönster. vet inte vilken sort det var, nån annan som vet? en kopparorm kanske? men isf var det ingen riktig orm... skit samma. det var först efter jag reagerade och då vände jag. den var oskadd. skönt! 
igår kväll tänkte jag och becca gå på bio. vi ville se patrik 1,5 eller mamma mia men det ville allt för många andra också så det fanns typ inga biljetter. när vi med inga förhoppningar alls frågade om det fanns biljetter jämte varann kvar hade vi turen med oss. någon timme senare och efter fika på donken satt vi på första raden och inväntade första scenen i den svenska filmen som hade premiär i fredags. patrik 1,5 alltså. vi tyckte båda att den var väldigt bra. fin. sen funderade vi på om handlingen kanske kunde få homofober att ändra uppfattning. visst kan man hoppas på det. om ni inte vet vad den rätt så omdiskuterade filmen handlar om får ni fråga :)

idag har jag sett på idol-repriserna, gått på ytterligare en höstpromenad, tränat på f&s med martina och faktiskt; joggat. väldigt duktigt för att vara jag. skönt var det också.


imorrn är det återigen en ny vecka och jag hoppas att den börjar bra för er :D

kramar

Kommentarer
Postat av: Lina

jättevackra bilder! :D visst är hösten underbar! alla pratar om patrik 1,5, är den värd all uppmärksamhet? vill se den.

KRAM

2008-09-15 @ 17:47:46
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: Lizette

Sandra med de fina bilderna =)

Jag vill också se Patrik 1,5. Jag och några klass kompisar funderar faktiskt på att se den. Är den vär att gå på? Jag och svenska filmer brukar inte gå så bra ihop :P

2008-09-15 @ 19:55:29
URL: http://lizzzan.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: Oh, tack snälla! Hösten är härlig, det har jag nu insett. Ja, jag tycker att den är värd uppmärksamheten även om filmen inte var alldeles klockren men absolut sevärd och den fick iaf mig att både le och nästan gråta :P Så se den tycker jag att du ska göra.

LIZETTE: Tack Lizette :) Ja, gå på den för den var bra så jag rekommenderar den. Fast det beror lite på vad man har för filmsmak :P Historien var inte speciellt "tung" men gullig. Vilka svenska filmer tycker du är bra då?

2008-09-15 @ 21:42:06
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0