ni som har legat vakna om nätterna och undrat över min relation till tv:n kanske nu blir lite klokare. eh ^^



idag har jag ätit jordgubbar, banan och daimglass! gott må jag säga.
men nu är det endast försenat och framskjutet spanskaplugg som gäller fram tills grey's anatomy börjar. det är ett annat av de få program jag följer. i jämförelse med hur mycket jag sitter vid datorn är den tid jag ägnar åt tv:n nästan obefintlig. slötittar nämligen aldrig (ensam) eller sitter fastnaglad framför de otaliga mängder av komediserier osv som dagligen sänds. berätta om vad ni kollar på och så! :D

hasta la vista babies & önska mig lycka till inför provet! (och helst innan provet infaller, dvs imorgon bitti)

Kommentarer
Postat av: Lina

jag kollar på inget! :D

vill kolla på lost men dissar det pga grymt dålig sändningstid, annars är det oslagbart beroendeframmkallande, även om jag nu börjar tvivla på hur vida bra det är eller inte..



förlåt, hoppas provet gick fantastiskt!

2009-04-23 @ 19:44:03
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: oj, Lina, du tar lätt priset i tittar-inte-så-mkt-på-tv-tävlingen! hah :P

lost tycker jag att vi slänger i papperskorgen! där har det hört hemma ända sedan serien blev obegriplig och man i stort sett behövde se samma avsnitt 2 ggr för att hoppas på att förstå handlingen.

hih, provet gick nog rätt okej (ändå) :D

2009-04-23 @ 22:21:18
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: joanna

du passar i hattar! och jag följer depserate housewifes ..inte för att jag är en själver..ja tycker hela de programmet är helt absurt..så ja är väl en sådan som tycker de är roligt och se på absurda grejer..kul kul..eh. öh. men lycka till må jag väl säga och kramis

2009-04-24 @ 16:08:42
URL: http://joannana.blogg.se/
Postat av: SANDRA

JOANNA: tack :* desperate är väldigt underhållande! tittar oftast på det jag med, så absurda grejer är völ min grej också isf :P kramkram

2009-05-02 @ 00:01:43
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0