2009.

känns lite patetiskt att sammanfatta så här. som om jag vill visa er att jag gjort något viktigt. men så är det inte och därför tänker vi inte på det nu. istället börjar vi med J A N U A R I  -  A P R I L
är ju bara året genom kameran, så det failar lite. extremt dåligt med bilder under februari och mars dessutom.

JANUARI

firade in det nya året hemma hos Joel som vi träffade för första gången.


en av mina vackra pärlor.


fin och då onopprig kofta.


efterlängtad klassåterträff! dock inte så välorganiserad så den blev väl nån slags besvikelse för våra kamrater fastän den egentligen var väldigt trevlig.


gänget vårt!


redovisade lite. liv spelade madonna.

FEBRUARI


mamma och jag var ute i skogen. njöt av snön.

 
tog ännu mer vara på naturen och försökte oss på att grilla korv. den tinades knappt upp, men var fortfarande ätbar.

MARS


om ni aldrig har ätit glass med müsli alternativt cornflakes nån gång har ni missat nåt riktigt smaskigt.


våffeldagen!


läste en hel del i twilightserien.

APRIL

gustaf fyllde år.


glassäsongen tog fart vid hamnkanalen.

 
lekte med dessa töser.


var i nathalies lägenhet för första gången. kunde inte haft det bättre där vi grillade på balkongen och myste.


det var påsklov och vi var hos joanna.


hälsade på stadsparkens djur med denna dam.


när det ser ut så här då vet man att det är vår.


i sitt fina hår och sin söta utstyrsel var jag med becca på bönan och åt samt pratade med kimberly en stund.


en gång 9 sneeee:are, alltid 9 sneeee:are!


smälte när träden sågs i detta tillstånd


hade man tur kunde man träffa på farmor i sällskap av sin cykel


valborg såg lte ut så här.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0