00:00


jaha. imorgon är det midsommarafton vilket jag tror betyder att vi går mot mörkare tider. tråkigt, känns som att skolstarten ligger runt hörnet och att hösten snart är här. hahaha, kanske inte ska tänka så långt fram? har hultan, vättern runt m.m m.m att se fram emot innan jag blir en gymnasie-tvåa! men tiden går så snabbt att man blir lite rädd ibland...

klockan är 00:00...! hoppas att det ger mig tur? kan inte det där med speciella tidpunkter och när/hur man ska önska osv så bra!

glaaaad midsoooooommar vänner! :D :D det är den högtid jag alltid ogillat mest, men i år kan den nog bli rätt mysig & bra ändå eftersom jag ska med martinusen ut till mulseryd.

pussar & kramar


maha, hittade en bild från midsommarn -04


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hoppas du fick en bra midsommar! =) mulseryd är ju mys!

jag har heller aldrig gillat midsommar, gör det fortfarande inte.. haha

härlig bild också! =D

2009-06-20 @ 15:50:14
URL: http://fotogumman.bloggspace.se
Postat av: Lina

midsommar är något av det mest överskattade som finns. det är verkligen inget att fira?

oj sandra, du är ju värre än mig! för tiden..

(:

2009-06-21 @ 19:25:38
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LIZETTE: mulseryd var skönt att komma till och midsommar var en av mina finaste! det hoppas jag att din med var :)

LINA: du får mitt medhåll! hahah, tid, att det ska ha sån stor betydelse. vi har ju alla lika mkt osv.

2009-06-22 @ 00:10:41
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0