skryyyyyt och annat crap.


sliten men med nytt fint nagellack!

innan helgen kom förra veckan var jag depp. sen vände det med tanke på de underbara vänner jag hade runt omkring mig.
och nu känner jag att humöret kommer fortsätta vara bra (precis som det ska va)!
eh... sen så är det idag exakt en månad kvar tills hultan drar igång. och ännu mindre kvar till sommarlov!!!
idag fick jag applåder, det måste ha bidragit till mitt nöjda inre, heh. nej det gjorde det inte. men ändå.
 det var så att vi spelade upp en teater på engelskan idag och den gav oss de nästan obligatoriska applåderna som inte har nåt att göra med om framträdandet var bra utfört eller tvärtom. hade åtminstone kul. sen fortsatte lektionen med nån form av nutidstest där hälften av frågorna var bilder på personer som skulle namnges och jag satte alla! hahaaaa... samlade även på mig en del gissningspoäng på 1x2-frågorna vilket gjorde att jag fick flest poäng av alla och vann en applåd av klassen!


Kommentarer
Postat av: Lina

braaaaaaaaaaaa sandraaaaaaaaaaa ;) vännen. (:

2009-06-15 @ 22:14:46
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: SANDRA

LINA: MAHAHAHAHAHAHAHAHAHA x) du är en av de bästaste vännerna.

2009-06-16 @ 00:17:07
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0