och just nu lyssnar jag på regina spektors "samson".

kom nyss innanför dörren och som alltid när jag är utomhus sent om kvällarna påminns jag om hur underbara nätter är. särskilt ljusa, svala sommarnätter, men varenda annan natt består också av två älskvärda ting - nästan fullkomlig tystnad, och luft som tycks friskare än andra tider på dygnet.
sommarlovet har börjat finfint även fast min bror tog farväl av grundskolan och jag har då tänkt på hur jag själv kände för ett år sen,alltså hemska, negativa tankar. då hade jag aldrig kunnat tro att det skulle bli bra igen. men det blev det!
det är rätt skönt att man förändras, att man kan anpassa sig så bra och att man även vågar göra det. jag är inte bra på att våga, men jag försöker så gott jag kan, för jag vet att man vinner mkt på det. sen är jag lika tacksam för att vissa saker inte förändras, att man får behålla vissa människor i sina liv och sånt där fint.
usch, känns som att jag är skyldig massa folk pengar och andra saker, och jag bara mååååååste komma ihåg att betala tillbaka. är tungt att ha sånt på halsen och dessutom är jag lite smått orolig över att jag blivit så glömsk.
tisdagen tänker jag börja med en lång, fet sovmorgon, vet inte hur länge sen det var jag sov ut? sedan bör jag städa (lär inte ske eftersom jag har samlat på mig en alldeles för stor och jobbig oreda för att jag ska orka rensa upp den) men kanske sätter mig här och lägger upp bilder. har en stooor mängd jag har lust att visa för er men det är så många bilder att jag inte vet var jag ska börja... 

hejdå för nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0