mönster



som vanligt har jag massa bortförklaringar till att jag inte skriver här. kanske för att jag inte vet vad jag ska skriva eller inte vet vilka bilder jag vill visa mest.
läget är under kontroll. går i skolan som jag ska, jämt skinkost till knäckebröden jag äter till frukost, samma låtar på spotify spelas om och om igen, sitter alltid vid msn samtidigt som jag kollar på idol och allt är mest så. på rutin. nåt mer skulle väl vara trevligt. beror nog på bekvämlighet.
äh, i veckan ska jag iaf fixa en praoplats samt lämna tillbaka en icke utläst bok (lånad tre ggr, omlånad sex). det borde jag klara av.
sen vill jag gärna ta vara på hösten, som är väldigt mysig just nu. får se hur det blir med den saken.
ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0