antiantisemitism

idrottslektionen innehöll förvånansvärt lite ångest, det var klurigt, men kul! sen avslutade vi med juldans, mys mys mys! HÖR DU DET LIZETTE! ;)
jag såg tydligen ut som en jude förut, observera jude, inte judinna. hade nämligen några flätor hängandes jämte ansiktet under min hatt. så, en ortodox jude då. har alltid drömt om att se ut som en sådan...
imorgon har vi vårt sista skriftliga prov och jag vill bara klaga sönder mig. stackars er, ni tänker säkert att herregud vad hon bara klagar hela tiden. med all rätt. det är ju faktiskt så att efter detta prov är (nog) kemi b över och jag får en ännu längre sovmorgon på fredagen, hur bra är inte det? inga mer labbar heller, ett hål på torsdagen och framför allt inga mer läxor!!!! slipper bekymra mig över om en reaktion är endoterm eller exoterm osv osv. det är ju bara provhelvetet som ligger emellan. tre och en halv timme, sen är det över. och ändå klagar jag över hur jobbigt det är. skärpning!
besviken liz som inte fick dansa räven raskar över isen eller prästens lilla kråka

Kommentarer
Postat av: liz

hahahaha var de den värsta bilden du hade på mig eller? XD fy..!

jag tror ni klarade er alldeles utmärkt utan mig på idrotten, jag klarade mig iaf alldeles utmärkt i i min varma säng så tidigt på morgonen ;)

sista för den här terminen ja men till våren är jag åter tillbaka! :*

2010-12-16 @ 23:12:42
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: s

det är väl inget fel på bilden!?! du är alltid snygg liz1!!!!!!!!

haha, fusk.

puss

2010-12-26 @ 18:19:30
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0