har lektion.

HEJ. som vanligt. hejdå.


Kommentarer
Postat av: baloo

hej min fina! tänkte jag kunde skriva en sak här... har inte lyssnat på Håkan på länge, så satte jag på river en vacker dröm och direkt tänkte jag på dig o det pirrar i min mage nu min käraste <3 tungkyssar på ett tak under stjärnhimmelen <3 saknar dig så jag dör!

2010-12-07 @ 14:48:06
Postat av: din baloo

hej min fina! jag tänkte att jag skulle skriva en sak här...

har inte lyssnat på Håkan på länge så jag satte på river en vacker dröm o tänkte på dig direkt <3 så nu pirrar det i min mage, saknar dig så jag dör! tungkyssar på ett tak!

2010-12-07 @ 15:18:07
Postat av: s

du är det finaste jag vet! efter håkan ;) nä, skojar bara, hihi, DU är finast. lovar <3

it's the final countdown nu typ! YES! saknar dig, men vi ses snart min kärlek. ska smitta dig med mun-mot-mun-metoden då <3



2010-12-08 @ 16:56:19
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0