sarah mclachlan/beyoncé

I've been alone when I'm surrounded by friends
How could the silence be so loud?
But I still go home knowing that I've got you
There's only us when the lights go down

You are my heaven on earth
You are my hunger, my thirst

hittade några jullåtar. har nog hunnit lyckats sönderlyssna dem nu, men ville ändå visa. Angel och
Ave Maria.
igår fick jag en ny chans att besöka bongo och jag utnyttjade det fastän jag sagt att jag skulle ta det jättejättejättelugnt framöver. men: ingen äckelfylla eller baksmälla här inte! förmodligen lika bra när inte min bästa martina fanns där och kunde släpa runt på mig, hihi.
och tänka sig, hade utan hutlösa mängder alkohol i blodet en väldigt trevlig vistelse på bongo ändå. fina människor överallt att vara glad med!
det som hände sen är en annan historia.

usch. för några dagar sen kunde man läsa i tidningen om en lägenhetsbrand i hok där tre personer dog. tre personer i 25-årsåldern och vi tänkte att det var en riktigt olycklig historia. gick precis in i köket och bytte några ord med min far som gav mig ett ansikte på ett av offren. jag kände inte henne, men vi har hejat med varandra, hört henne skämta. sett henne vid liv. är sjukt hur det fort kan ta slut. rip.
jävligt osammanhängande inlägg. men ni är så kloka så ni förstår. ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0