änglar och demoner

känner att läslusen i mig har kommit tillbaka! mycket uppskattat.
lånade dan browns "änglar och demoner" igår och nu har jag sträckläst i flera timmar. den har verkligen inte gjort mig besviken än så länge, den är nästan spännande hela tiden. trodde inte jag skulle hänga med nånting, ungefär som det var när jag läste "da-vinci-koden" men jag har faktiskt fattat det mesta :)
har varvat läsningen med att stå i fönstret och kika på en helikopter som cirkulerar häromkring timme ut och timme in. det hänger typ ett nät under och jag är mycket nyfiken på att veta varför. är det ett djur som ska fångas in? hm... 


Kommentarer
Postat av: martina

och hur går det med thörnfåglar??;)

2010-02-27 @ 17:18:02
Postat av: SANDRA

MARTINA: hahaha! dåligt, skulle typ behöva läsa om hela boken om jag skulle börja igen så jag låter den ligga... vet att det är rätt illa.

2010-03-01 @ 17:02:07
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0