jag är glad för jag är nöjd.



har haft en fin lördag och mina vänner har fått mig på andra tankar.
jag menar, är ju bortskämd om jag inte känner mig nöjd med att ha kikat runt bland secondhandsaker tillsammans med en bästis och där fynda en underbar hatt, sedan äta ett stycke morotskaka som mamma köpt till mig för att sedan sitta på ett fik och dricka te omgiven av personer som jag tycker om, varenda en av dem tycker jag så innerligt mycket om och det var skönt att det för en gångs skull fick vara så. 
pricken över i:et är att komma hem för att packa och samtidigt tagga en skidresa som väntar med två finingar. 

ta hand om er nu så ses vi nog vid lovets slut 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0