JULI - AUGUSTI

JULI


rodde båt, plaskade, åt god mat och sov i en husvagn vid julsbolet, aneby.


fick till slut upp farten på tandemcykeln på fina visingsö.


levde livet i hultsfred! väl hemma låg jag sjuk i några dagar.


campade på en camping för första gången i mitt liv om inte stuga räknas! började med en spännande kväll, cykling och bad på visingsö igen dagen efter och polkagrisinköp innan hemfärden.


lina och jag fruktade starkt för en viss herres ankomst till elsa denna kväll.


kändes som att det var fjärilar överallt.


utnyttjade vårt ägande av mopeder för en gångs skull och åkte till borås och lager. stressigt och fint.

AUGUSTI

satt och spelade en del monopol på utrummet. förlorade faktiskt mest...


det enda jag verkligen gjorde tillsammans med hela min familj under sommaren, eller snarare hela året, var att äta  middag ihop med dem någon gång ibland. farmor var med då och då :)


en av få saker jag är verkligt stolt över att ha utfört; cykelresan runt vättern!


försökte dölja mitt höga hårfäste genom rakluggsklipp.


gubben var till hjälp.


grillade, spelade kort, tältade och kräftade med lite klasskamrater.


tvingade med martina till dumme mosse för lite travande där.


pinglorna var hemma hos mig.


var ute med älskade ekobussen.


lizette fyllde år och fick en emo och en kent i present.


augusti avslutades med att vi gjorde flera sorters bakverk alla innehållandes äpplen hemma hos gurr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0