MAJ - JUNI

MAJ

allt grönskade på ett vackert och alltid lika förvånande sätt

jag tog årets första dopp och sen åt vi glass på tabergs topp


en morgon vaknade jag av att mamma kom in med frukost på sängen. snacka om vardagslyx!!!


lekte hos nathalie igen


när jag och gustaf skulle gå till bussen såg det ut så här. magnifikt!


myste hos becca!


vårrusade för första gången, var trevligt!


var i göteborg med klassen. många kom hem med roliga vinster.


provtältade inför hultsfred. rätt lärorikt. uppskattade stämningen kring brasan men det kalla regnet som läckte in i det feluppsatta tältet kunde jag varit utan ;) 


var på rix fm-festivalen.


badade i och hängde vid vättern.

JUNI

besökte stadsgården och hittade en del kvarlevnader från tiden där.


stadsparkspicknick.


mer picknick.


var med vänner och lärde mig att röka vattenpipa.


kände att friheten var nära.


dissekerade och hade oss på biologin.


SOMMARLOVET KOM ÄNTLIGEN!!!


blev nostalgiska när vi gick på barnarpsskolans avslutning.


jag och liseberg sågs återigen.


lekte i stadsparken ännu en gång.


såg ett och annat rådjur.


firade midsommar i mulseryd med härliga personer.


provtältade inför cykelresan hemma hos gustaf i norra unnaryd. rena idyllen.


spenderade många av de soliga dagarna och varma kvällarna med min martina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0