woho.


den bästa katten jag vet. (älskar hur bilderna aldrig hänger ihop med själva inlägget)

i morse vaknade jag medveten om att ett relativt stort biologiprov väntade runt hörnet. WOHO. var inte så lockande att stiga upp, men jag gjorde det, vilket i sig förtjänar en applåd. på tisdagar cyklar jag oftast eftersom det är det smidigaste sättet att ta sig från skolan till min fars och även mitt arbete, där jag tillbringar eftermiddagen. likaså idag. när jag till slut satt mig på cykeln och kom ut på gatan började det regna. WOHO. jag som precis nästan hade stressat ihjäl mig i mitt försök att platta luggen. värt. när jag kommit susandes nerför backen, passerat råslätt och var halvvägs in i stan kändes det som om nån drog cykeln bakåt. men det var ingen där, för jag kollade. cykeln var svår att styra också. nån minut senare klämde jag på bakdäcket för jag hade kommit farandes ganska snabbt då jag körde upp på ett par trottoarkanter. fast det fanns luft som det skulle. cyklade lite till och insåg att det var framdäcket som det var fel på. jajamän; punktering! ännu ett WOHO.
kom för sent, dock inte föööör sent och behövde alltså göra provet ändå. det gick åt skogarnas skog i helvetet. WOHO. 

lol, fin redogörelse va... men det har varit en glad dag trots allt måste jag säga. cykeln är dessutom redan fixad då jag har en sådan ypperlig bror! och jag slapp cykla hem ;)

herrå.



Kommentarer
Postat av: annaoj

herrå= xD

2010-05-26 @ 14:22:51
Postat av: GURRAN

nisseeee :D

2010-05-26 @ 14:32:36
URL: http://gustafiettsaltkar.blogg.se/
Postat av: SANDRA

herrå nils

2010-05-26 @ 23:18:17
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0