top3.

1. be mine
2. beat heart
3. skinny love

de tre låtar jag repeatat mest den senaste tiden. vet inte om den som upptäcktes först borde ligga på förstaplatsen? började hur som helst med bon iver innan jag tröttnade och gick vidare till moto boys underbart vackra musik för att sedan falla för erik hassles och ellie gouldings fina version av be mine med en oerhört igenkännande text som jag citerat ett par gånger här nedanför. orkar snart inte med nån av dem, så nya tips tas gärna emot ;)

ps. tro det eller ej, men som bubblare får denna vara med!
du och jag är miraklet här

Kommentarer
Postat av: GURRAN

mycket bra, mycket bra :I

2010-05-11 @ 10:07:04
URL: http://gustafiettsaltkar.blogg.se/
Postat av: Nattan

tro det eller ej, jag tyckte låtarna var fina :) Nathalie goes Sandra taste in music for a while!

2010-05-11 @ 23:11:17
Postat av: SANDRA

GÖTTANS BABY!

2010-05-13 @ 15:28:09
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0