h.


att vi kan titta in i varandras forskande ögon hur länge som helst
att man bara vill kyssa hans perfekta ögonbryn, vackra ögonlock och mjuka mun
att jag måste stå på tå för att nå
att han stryker sina fingrar längs min bluskant
att det aldrig blir pinsamma tystnader
att han vet saker
att han säger cecilia istället för cilla
att han har både fin och jättekonstig musiksmak och uppskattar min
att han talar om för mig att jag är det finaste han vet

att jag har förstört vårt vi
och att jag inte ens vet om jag gjorde rätt

gör så jävla ont i hjärtat

</3

Kommentarer
Postat av: Lina

okej. det där var jobbigt att läsa. så himla sorgligt. men vackert. jag är säker på att detta kommer ordna upp sig med tiden min vackra vän. <3

2010-11-09 @ 16:54:51
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: Cilla

säger han cecilia istället för cilla? knasigt. i alla fall satt jag och grät när jag läste det här första gången, det är svårt att beskriva känslan men det var som om någon slog mig hårt i magen. tänkte skriva en kommentar, men var alldeles för sentimental då. det gjorde så ont, för det är min bror du skriver om och han är det finaste jag vet bland mycket och då är det är fruktansvärt jobbigt att inte vara där. jag är med er genom cyberrymden men aldrig på riktigt.



puss i alla fall, jag hoppas det löser sig och att du mår bra, ta hand om dig sandra, och viska gärna i mitt öra igen via facebook om du hinner/orkar.

2010-11-10 @ 11:36:20
URL: http://ceciliaelise.blogspot.com
Postat av: sandra

L: hjärta hjärta hjärta!

C: nu ska jag viska lite. och som jag ska viska!

2010-11-14 @ 16:01:35
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0