satan i gatan

lyssnar på maggios nya och njuter av livet. sitter i solen, visserligen med historiaboken i handen och med fysikångesten närvarande, men för tillfället gör det ingenting, för idag är en sådan dag. och alla dagar är dagar vi räknar ner och för varje dag är det en dag mindre. helt jätteoverkligt hur få det är kvar! en annan overklig sak är att jag och hannes har köpt flyg och fixat boende till london i sommar! ska bli så himla fint att träffa cilla och låta henne visa oss allt. tror det hjälper att ha saker att se fram emot. det är därför det är så bra att ta tag i saker, att se till att göra sånt man faktiskt vill.
är väldigt pepp på allt nu, men lovar att jag kommer deppa ner mig totalt om några timmar när jag sitter i skiten och inte är klar med nånting, hehe.
PUSS!
(bilder från köpenhamn. förlåt, men fler lär dyka upp)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0