fredag hela veckan

flera höjdpunkter den senaste tiden: veronica maggio i folkets park, galenpanna och utgång med gosiga vänner, adventsfrukost med familjen, jobb hos söta tanter och farbröder, after work+quiz med hannes familj samt onsdagsöl. DESSUTOM: tog mig i kragen för en joggingrunda ensam idag! trodde inte min usla självdisciplin skulle palla trycket men åh, jag klarade det. grymt, hehe. och och och! hade en del samtal som skulle ringas, en del papper som skulle lämnas in och annat tråkigt som jag varit jättebra på att skjuta upp, men som jag också har fixat. mina köttslamsor till läppar har blivit lite mer normala också sedan jag och hannes ingrep med idominsalva igår. nu ska vi på bio. glad tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0