2.

är allmänt efterbliven, men ska försöka samla mig och plugga och vara vettig nu. hur ska jag hinna? här kommer ännu en boring lista som legat på lager och är helt onödig att publicera. men jag måste leva upp till min efterblivenhet och lägga upp den ändå!


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, hur mycket som helst! var fullare, intimare och nyfiknare. men fortfarande lika tyst. var också på min livs första charterresa, med ett gäng goa brudar dessutom! övningskörde. åkte på en badring efter en båt. snusade. började äta ägg på riktigt. och så vidare! Har du några nyårslöften? sen förra året, nej, tror jag. inga direkt nya heller, kanske att bryta mönster! Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? tråkigt nog inte Vilka länder besökte du? norge, danmark, grekland Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 23/4, 29/10, 8/11, 20/11 m.fl Vad var din största framgång 2010? det genomförda godisförbudet Största misstaget? kameran, som sagt. sen har jag inte varit så flitig heller, det kanske får tråkiga konskevenser och då är det väl med misstag Bästa köpet? dr. martens? mitt sudd som nathalie tycker om? grekresan? definitivt oklart Vad spenderade du mest pengar på? förtäringGjorde någonting dig riktigt glad? ja Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?gladare! Vad önskar du att du gjort mer? städat, pluggat, tränat Favoritprogram på TV? Robins, glömde nämna detta trevliga program i förra inlägget! Vad gjorde du på din födelsedag 2010? jag tillbringade den i skolan för första gången i mitt liv. efteråt shoppade vi loss på frusna hallon innan vi drog hem till barnarp. liv, nathalie och gustaf såg till att vi hade de godaste bakverken till festen senare på kvällen. en mycket trevlig fest med mina nära och med de bästa presenterna. vänliga sms och fina samtal uppepå det. åh! finaste födelsedagen.Hur skulle du beskriva din stil år 2010? bekväm. ofärgglad. blandad Den bästa nya personen du träffade?hannes såklart! sen träffade jag många andra bra personer också :D


Kommentarer
Postat av: baloo

tack babe! du är den bästa, SÅKLART! <3

2011-01-10 @ 15:45:20
Postat av: s

ska vi riva hela haket? SÅKLART!

du och jag mot världen, baby <3

2011-01-10 @ 18:21:34
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0