1.

Årets låt: som om jag skulle kunna välja en! men typ favourite things, you have killed me, waka waka, ansgar & evelyne, river en vacker dröm M.FL! Årets artist/band: håkan hellström och jocke berg är mina gudar. men crystal castles, the knife, bon iver och robyn platsar nog också Årets resa: kos!!! trysilresan gillas också muchisimo Årets kärlek: näsan eller baloo Årets höjdpunkt: troligen sommarlovet Årets klädesplagg: velourtightsen Årets citat: "jävlaaaaaaRRR, i min lilla lådda" (vi upptäckte det i år iaf) Årets färg: färg var? säger väl svart Årets roligaste: skulle kunna vara filips och min resa till lund och såklart håkankonserten resan tog oss till

Årets sorgligaste: marivic dog Årets kyss: finns så många fina att välja mellan! är så bortskämd <3 Årets knäppaste: min kusin gabriel Årets mest spontana: jag lämnar tydligen inte så mycket åt slumpen för jag kommer inte på nåt. gör bara små spontana grejer, utgångar osv Årets film: kluring där! edward scissorhands tror jag. ska man välja en film som utkom i år så gillade jag faktiskt beck - levande begravd mycket Årets bok: änglar och demoner eller snömannen Årets bästa fest: viktors wokkväll var väldigt bra Årets bästa dag: hemskt oklart. kanske popadelica, en dag i somras eller nån nu på höstkanten Årets sämsta dag: vet inte, kanske 23/4 Årets sällskapsspel: kortspel och galenpanna om de räknas Årets dataspel: bonniers trafikskola ;) Årets fotbollsmatch: razan, rasmus och jag vs. 4 random killar i 7-årsåldern

Årets tvprogram: våra vänners liv eller mordkommisionen Årets saknad: tid Årets snygging: han Årets misstag: att lägga ifrån mig kameran på den där jävla hyllan hemma hos rojas Årets nya vänskap: många fina! t.ex viktor och christian, för de symboliserar både bokklubben och emmaboda. även alla bra under greklandsresan Årets positiva överraskning: skolan - att jag inte fick ig i nåt ämne, att julbordet där var gott, att jag överlevde Årets besvikelse: hultsfreds konkurs... Årets frukost: gurkans och min pannkaksfrukost, fick typ men för livet efter den, hehe Årets dryck: te! Årets finaste: att få bli pussad på, skämtad med, rest med; att få finnas till helt enkelt Årets vän: omöjligt att välja en Årets roligaste människa: bror Årets mest besökta fik: johans Årets lärdom: never look back kanske


Kommentarer
Postat av: liz

ser ut som du har haft ett väldigt fint år sandra!

och de delar vi har delat av 2010 har varit mycket fina måste jag säga!

jocke berg och ansgar och evelyne <3 min framtida tatuering kommer från den låten ;)

2011-01-02 @ 23:18:40
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: s

FINIS! 2010 var riktigt bra :D hoppas ditt år med var det :) håller med om att det vi haft varit fint :D jag vill bara höra dina hjärtslag, eller? så himla vackert <3

2011-01-08 @ 13:08:08
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: liz

ja 210 var fint, men jag hoppas på att 11 blir liite bättre ;)



det stämmer =)

2011-01-09 @ 22:53:52
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: s

jadå, det borde det ju bli, det kan bara bli bättre typ! studenten med allt vad det innebär och så :D

tycker om de orden sjukt mycket också. åååååhh. JOCKE <3

2011-01-10 @ 18:20:13
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0