happy new year.

mitt nyår var så himla bra. särskilt om man jämför med tidigare år. först en trevlig middag som var fint uppstyrd och raketer och världens längsta snöskyffel på det, sen festligheter med andra, minst lika fina vänner. och som avslut, eller rättare sagt som början på det nya året, var jag med min baloo och gjorde snöänglar. 2010 har verkligen varit ett av mina livs bästa år. så många fler skratt än tårar. jag hoppas att jag har utvecklats och blivit självständigare. vet iaf att jag har insett tre saker: 1. jag är bra på att uppskatta det lilla. 2. man kommer långt på snällhet. 3. jag har världens bästa vänner.
känns så jävla sjukt att inte ha en aning om var man befinner sig nyårsafton 2011 men det återstår att se. på vägen dit försöker vi se till att ha ett hejdundrande fint och lyckligt och spännande och lärorikt och bra år. studentåret for fuck sake! orealistiskt, men så är väl livet ibland. puss mina finisar! ska bomba er med inlägg framöver tror jag.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vad vacker du är!!!! <3

2011-01-01 @ 22:42:15
Postat av: s

n: inte bredvid dig! <3 inte annars heller för den delen

2011-01-02 @ 20:37:26
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Juliför

wah du är så himla snygg sandra!

och jag läser din blogg i smyg.

för jag är så hemlig.

2011-01-15 @ 14:55:33
URL: http://dinnackeluktarkatt.blogg.se/
Postat av: s

ÅH JULIA. bästa julia. vad fin du är! cred till dig som lyckats hitta hit, jag är också ganska hemlig.

2011-01-17 @ 17:11:15
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0