die thief, die

kommer hem från en verkligt oslagbar helg i hultsfred och vad får jag reda på då? att min cykel har blivit stulen. men ja, fan vilken glad överraskning! hatar hatar hatar det faktum att man ALDRIG kan få ha någonting i fred. den hade desssutom stått inhägnad (men olåst) på ett område som securitas bevakar. jävla bajshelvete. älskade min cykel från första dagen och gjorde det fem år senare också. däremellan upptäckte den nya vägar med mig, tog mig till badplatser och framför allt på en av mina bästa resor - cyklingen runt vättern 2009. dör, vad irriterad man kan bli.

hur som helst var hultsfred grymt! har så fina vänner att dansa och skratta med. att kolla på alla välklädda människor, äta god mat, hitta på roliga saker i campet och att höra you have killed me live var inte heller helt fel.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Usch vad surt..... blä. Bra att du hade det fint i hultan i alla fall :) Puss

2011-07-17 @ 18:31:23
Postat av: Anonym

ja, eller hur :(((((

mm, det var tur :D puss

2011-07-19 @ 16:05:43
Postat av: Anonym

från sandra :)

2011-07-19 @ 16:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0