boom boom boom boom i want you in my room


let's spend the night together, together in my room
vill sjunga nostalgiska 90-talslåtar i kör med de bästa vännerna, vill ha en tjurig pojkvän som sitter i ett hörn och är barnslig, vill ha österrikisk alkohol, vill ha trevliga bussresor, vill ha idiot klubb. vill ha vad som helst som inte är en helvetesvecka i skolan. men mest av allt vill jag inte ha mig själv. bara klagar klagar klagar och presterar inte alls bra. typiskt mig. ni har ju lika mkt, men det är bara jag som klagar. sämst. egentligen är jag löjligt lycklig. har ju både plusgrader i solen, choklad (marabou premium lina!) att tröstäta och jag får uppleva allt möjligt fint. känner mig priviligerad, tro inget annat.

jag siktar mot toppen så långt jag kan nå

Kommentarer
Postat av: baloo

åh bilderna blev grymma babe! gillar speciellt victor i hatten, riktigt het blev han ;) o du är vackrast i universum sandra <3 din baloo

2011-03-08 @ 10:25:02
Postat av: s

tack finaste i universum <3

ja, vi hellströmifierar vår lilla crust-son!!!!!! hoppas du är på mitt lyckopiller :*

2011-03-08 @ 16:46:59
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0