there's a light that never goes out


tja tja bloggen!!! hehehe.
nej usch, känner mig oseriös, ful och handlingsförlamad, särskilt i mina glasögon. har lite färg i ansiktet kvar i alla fall. vad underbart, man vill ju inte vara färglös. ju.
jag hatar ordet ju. använder det hela tiden och alla andra hatar det ännu mer.

är så förbannat skoltrött och det börjar kännas okej att vi närmar oss studenten. fastän jag är var helt livrädd för vad som komma skall. så skoltrött är jag. och idag hämtade vi våra studentmössor och det var alldeles overkligt men sjukt peppande. WIHOIIIEE. och och och! har hört att det är 100 dagar till studenten imorgon. dör vad cp.
nu far jag snart till ljuset i mitt liv.
puss och så

Kommentarer
Postat av: Cilla

åh, bror har klipp sig minsann. vad fint. saknar hans lilla lya. längtar tills ni kommer hit och får se min! (massa cyberrymdskramar tills dess).

2011-03-01 @ 20:58:40
URL: http://ceciliaelise.blogspot.com
Postat av: Nattinatti

Jag låter som en tönt jag vet; men kämpa på! Det är (ju) endast 100 förjävliga, tråkiga, äckliga och ångestfyllda dagar kvar! puss

2011-03-01 @ 21:19:38
Postat av: s

CILLA: ja, jättefint! :) längtar efter dig cillis! varmaste kramarna

NATTIS: åh, du är så fin så! min alldeles egna pluggis, men ingen tönt alls. tack för peppet <3

2011-03-02 @ 20:47:20
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0