du måste vara sjuk sjuk sjuk för du kan inte se när löven faller ner hur ful jag är

tagget i håkantröjan

hade en himla fin helg alltså.
fredagen var underbar med svett, skriksång, hopp och hångeldans live till håkan. finns inga ord, var så förbannat bra.
lördagen var sol med martina på stan och lugn förfest på kvällen.
söndagen var en vårig promenad med farmor i barnarp och jobb, vilket betydde att jag fick umgås lite med min käre far. den bjöd dessutom på middag hos baloos föräldrar och jag log åt hans farmor och mormor som är gulliga.


Kommentarer
Postat av: Gurran

Rockbruden Sandra, haha :)

2011-03-29 @ 22:15:39
Postat av: s

hahahaha, hell yeah!

2011-04-07 @ 19:16:53
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0