det är så jag säger det, för du är det finaste jag vet



Kommentarer
Postat av: baloo

du är verkligen den finaste jag vet sandra! min kärlek <3 finis ;) lämngtar efter dig

2011-05-03 @ 10:55:09
Postat av: s

du är verkligen balooig ;) ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT. ALLT ALLT ALLT <3

2011-05-03 @ 20:05:18
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Juste! Såg det halsbandet i skolan här om dagen och tänkte säga att det var fint och gulligt! MEN jag hade som vanligt alldeles för mycket i huvudet och vi började säkert prata om något viktigt (eller så var vi fast i vår klassiska högläsning) så min kommentar föll helt i glömska. Jag säger det nu istället: FINT OCH GULLIGT!! Precis som du <3

2011-05-03 @ 21:50:08
Postat av: Nathalie

Juste! Såg det halsbandet i skolan här om dagen och tänkte säga att det var fint och gulligt! MEN jag hade som vanligt alldeles för mycket i huvudet och vi började säkert prata om något viktigt (eller så var vi fast i vår klassiska högläsning) så min kommentar föll helt i glömska. Jag säger det nu istället: FINT OCH GULLIGT!! Precis som du <3

2011-05-03 @ 21:50:58
Postat av: Nathalie

Juste! Såg det halsbandet i skolan här om dagen och tänkte säga att det var fint och gulligt! MEN jag hade som vanligt alldeles för mycket i huvudet och vi började säkert prata om något viktigt (eller så var vi fast i vår klassiska högläsning) så min kommentar föll helt i glömska. Jag säger det nu istället: FINT OCH GULLIGT!! Precis som du <3

2011-05-03 @ 21:55:43
Postat av: s

N: gullis!!!!!!!!!!!!!!!! PUSS! jag tänkte säga till om understället, men sen tänkte jag att du skulle hinna glömma om jag sa så tidigt (20:00) men då hann jag att glömma det istället... hihi. jaja, vad gör det om hundra år <3

2011-05-04 @ 19:25:29
URL: http://massabra.blogg.se/
Postat av: Nathalie

NEEJ! Det hade jag helt glömd bort. Förlåt. Hoppas du inte fryser allt för mycket.. PUSS <3

2011-05-05 @ 08:59:08
Postat av: s

äsch! :) nix <<<<<<<<<<<<<3

2011-05-05 @ 18:50:28
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0