tillesempen.

det var augusti 2008 och vi hade våra allra första fysiktimmar med världens konstigaste lärare. jag fattade verkligen ingenting. hade en klump i halsen efter varje lektion. undrade vad fan jag hade gett mig in på och hur jag ens hade kunnat tänka tanken att jag skulle klara av att gå natur. men mattias m.fl hjälpte mig och det var så himla jobbigt men jag klarade det väldigt bra till slut. herregud, grät ju glädjetårar efteråt. nu är det maj 2011 och imorgon är vi några som tentar av fysik b-kursen. har inte kvar världens konstigaste lärare och jag bara känner: hur fan tänkte jag när jag valde natur? jaja. om mindre ett dygn är det oavsett hur det går över. lever lite på det och gyllene tiders klassiker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0