19

nu ska vi titta på hur min 19-årsdag såg ut!
firade in födelsedagen hemma hos chris som hade inflyttningsfest och vaknade sedan upp hemma hos hannes. hannes och cilla sa grattis och sen åkte jag upp till barnarp där det vankades trerätters. vi hjälptes åt och jag fixade mig.
hannes kom lite senare och var jättehjälpsam! här spritsar han potatismos till planksteken. efteråt tårta och presentutdelning. bortskämd, glad tjej!
på kvällen åkte vi hem till frida för att hålla ett litet kalas där.
vi spelade mitt älskade galenpanna! ja! min första person var håkan hellström.
spel är roligt!
smäääälter! så snygg!
bästis
hela gänget utan jag
spelade ett till spel. martina, jag, frida och lina mötte hannes, jesper och cilla i oogachakka
åh. kul sångspel
sen fick jag ännu fler presenter och efter det tittade vi bl.a på roliga grotescoklipp och shottade päronvodka.
då var det dags att ta av sig hattarna och lägga sig under bordet och pussas lite innan vi åkte hem.
FINFINA FÖDELSEDAGEN, TACK ALLA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0