pessimism.

allmänt tröttsam och dålig dag. började redan igår när jag öppnade min kalender och såg att jag skulle jobba idag. apa. hade totalt glömt bort det och därför ställt in mig på att vara ledig med min kärlek. men icke. väl på jobbet hade de bytt ut vårt gamla larmsystem till ett nytt. tror det nya kommer vara bättre när man väl kommer in i det, men idag krånglade det bara. till att börja med tjöt det hela morgonen eftersom ett nödlarm hade satts igång och det inte gick att få bort. sen när nån väl fick bort det plågsamma pipandet var en text i vägen på larmdisplayerna ute i korridorerna. så då tänkte jag att det får man nog bort om man trycker här. och så tryckte jag mitt framför min chef och en arbetskamrat som stirrade och sa neeeeej, men det var för sent och det började tjuta ihärdigt igen. när allt gnäll runtom i huset var slut för idag åkte jag till hannes där det stod klart att det skulle dröja mycket längre tills vi skulle ses än vad jag trodde. ledsen tjej. tog mig i kragen och åkte till stan för att byta ut en present mot några muggar jag tittat ut. men då fanns inte muggjävlarna så jag fick ett tillgodokort istället. vad ska jag nu köpa? sen skulle jag köpa ett par träningstights jag fått i present i form av ett presentkort, men då hade jag glömt presentkortet i bilen. orkade inte mer och åkte hem. insåg att vi fått nya fönster i huset som jag var tvuuuungen att inspektera lite. slutade det inte med att jag öppnade ett och inte fick igen det (och inte mamma heller)? jo.

Kommentarer
Postat av: liz

åh sandra, när till och med du svär över "muggjävlarna" förstår man att du haft en riktig pissdag =(

hoppas morgondagen blir bättre <3

2011-11-22 @ 20:05:58
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: Lina

nä :( pluttis. kärlek till dig <3

2011-11-23 @ 20:14:13
URL: http://liinis.bloggspace.se
Postat av: s

LIZ OCH LINA: åh, puss!

2011-12-03 @ 19:01:44
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0