om nu

aaaah, fin blogg man har!!! tidsinställer några inlägg som dyker upp då och då så att bloggen inte helt och hållet går i graven. 

för tillfället har jag som det ser ut fyra olika jobb, varav tre går under en anställning på jönköpings kommun (ädelstenen, gjutaren och hemtjänsten). planerar inte så mycket och tar det som det kommer. planerar väldigt mycket och är fullbokad. trivs bäst bland mina dementa, men kul med variation och framför allt att ha något att stiga upp till. samma känsla infinner sig dock inte på mornarna när min finis ligger i sängen och är varm och gosig under täcket. inte då. men annars. och annars är det mest jag och baloo. vi kollar på film & tv och pussas och går på bio och lagar mat och pratar och åker bil och säger att vi måste ta och spela schack med varandra snart. löptränar två gånger i veckan med lina och liz, mina peppande hurtbullar. och någon trevlig tillställning på helgen och så börjar det om. helt plötsligt har flera veckor passerat utan att man hunnit träffa dem man skulle och ville träffa. en nackdel helt enkelt. 

det var det om nu. 

skriver snart igen, känns som om vi håller lite bättre kontakt då fastän många nog har gett upp min blogg. det är okej.
kramar

Kommentarer
Postat av: liz

ÅH JAG VET PRECIS HUR DET KÄNNS!

helt sjukt! de bara rullar på och så är det höst och snart är det vinter och snart ät de vår åh jag blir så nervös!

2011-09-21 @ 21:37:55
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: s

ja, och stressad och orolig och åh den där klumpen i magen. naaae

2011-09-29 @ 14:18:25
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0