hamaca/piscina

tillbaka i los andes efter manga om och men. vi ar sex personer allt som allt och maste dar med ta tva taxi vid varje bilresa, vilket vi aven gjorde till flygplatsen igar. jag, daniel och farmor kom fram till flygplatsen i god tid och hade alla vaskor. de hade alla biljetter. men vi hittade inte de andra utan gick till check-in for att se om de var dar. men det var de inte sa daniel letade och letade. en timme senare (efter att jag forsokt overtala personalen i infon om att ropa ut i hogtalarna efter min minderariga lilla kusin som var forsvunnen och de vagrat) dok de upp. da hade vi bara en halvtimme pa oss att checka in bagaget och ga igenom alla kontroller. deras taxichauffor hade akt och tankat och kort pa markliga sidogator. val pa planet kom pia pa att hennes bilnyckel var borta... den verkade vara pa hotellrummet, men vi vet inte an. senare kom det fram att aven mobilen fattades. hur som helst ligger flygplatsen ungefar en timmes bilresa fran los andes, men det var ju omojligt att komma at bilen utan nyckel sa alla fick ta taxi till huset. nar pia packade upp upptackte hon dessutom att det hade lackt in regnvatten i deras bagage pa deras rena klader. maximal otur? 

sjalva buenos aires var coolt. lat oss prata mer om det en annan dag. lagger in over 1 000 nya bilder i datorn och tror jag maste kopa ett till usb om jag ska fa med mig alla bilder hem... ar saker pa att det usb-minne jag har kommer krascha sa alla mina foton kommer forsvinna.

gamla bilder fran hangmattan och poolen, dar jag tanker tillbringa eftermiddagen. gabriel ser ut som en bebis varje gang han lagger sig i hangmattan. tatatata. 

puss

update: medan jag haller pa med usb-miinnet kommer det upp en ruta om att jag maste formatera det. det har alltsa kraschat, precis som jag var overtygad om att det skulle gora. man ar val rutinerad och sakerhetskopierar pa familjens stationara dator i alla fall
update2: det gar inte att formatera ens. far alltsa shoppa usb-minnen snarast

Kommentarer
Postat av: liz

FORMATERA DE INTE!

Då försvinner allt på de!

2012-02-02 @ 21:28:54
URL: http://synsmanintefinnsmaninte.webblogg.se/
Postat av: baloo

shit vilken otur för pia ;( fina bilder älskling <3 PIKA PIKA ;)

2012-02-02 @ 22:36:31
Postat av: s

LIZ: haha, har redan formaterat det. trodde det skulle hjalpa, men icke. det jag forlorade var dock inget viktigt :) anda tack for varningen :)

BALOO: ja, verkligen jatteotur! pikachu! du ar basta fotografen! <3

2012-02-07 @ 04:48:28
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0