hej


mår så utmärkt nu. ganska oviss om framtiden egentligen, men jag känner att det är nu det händer. ar hemma i sverige och allt jag bryr mig om är att få vara med honom. helt fantastiskt att träffa sin kärlek efter mer än en månad utan varandra. chile var hur fint som helst, så roligt att träffa släkt, se nya miljöer och öva spanskan lite. vill åka tillbaka och upptäcka mer. skulle bland annat vilja se södra chile, där klimatet är helt annorlunda jämfort med mellersta där jag var. allra längst ner finns glaciärer och lite längre upp ett vilt hjortdjur som heter pudu. googlade fram några och dör så söta. ovan ett exempel.




Kommentarer
Postat av: baloo

jag är också väldigt glad att du äntligen är hemma i Sweden älskling, PIKA JA!!! ;) äntligen kan vi gosa och hålla om varandra <3 älskar dig Sandra! din baloo

2012-02-21 @ 11:46:56
Postat av: s

håller med! är så lycklig med dig hannes <3 JAG ÄLSKAR DIG!

2012-02-21 @ 16:14:18
URL: http://massabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0